poniedziałek, 25 stycznia 2016

Co zrobić...?

Tym razem piękny obrus w pawie prezentowany na jubileuszowej wystawie w usteckim Domu Kultury.
Nie jestem pewna autorstwa tego obrusa więc napiszę tylko, że wyszyła go jedna z nieżyjących już Członkiń naszego Klubu




Poniżej na życzenie obrus prezentowany w poprzednim poście



Trudno mi tu się teraz odnależć, bo coś niedobrego dzieje się z moim blogiem.
Tło bloga i dane z bocznego panela się nie wyświetlają, pojawia się za to jak gdyby znak stopu.
Nie mam pojęcia co się dzieje i jak sobie z tym poradzić.
Mam prośbę, jeżeli wiecie o co chodzi to bardzo proszę o wskazówki jak sobie poradzić z tymi problemami, sama nie dam rady.

7 komentarzy:

  1. Piękne te obrusy!
    Tez miałam kiedyś problem z tłem od Nessy. Problem znikł jak przelączyłam tło z szablonów blogspota. Nie mam pojęcia w czym było dzieło bo Nessa robi piękne i na pewno dobre tła, ale niestety u mnie nie dało się z nich korzystać. Spróbuj może pomoże

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak pomyślałam żeby przełączyć na któryś z szablonów blogspota .
    Piękny ten obrus z pawiami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrus, niestety c do bloga nie podpowiem nic co mogło by Cie naprowadzić na rozwiązanie problemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, naprawiło się!
    Już myślałam, że nie do naprawienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak pomyślałam żeby przełączyć na któryś z szablonów blogspota .
    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć nasze apartamenty nadmorskie oferują oazę spokoju i relaksu, są jednocześnie dogodnie położone w pobliżu głównych atrakcji turystycznych. Zwiedzaj okoliczne zabytki, degustuj lokalne przysmaki i ciesz się kulturalnym życiem nadmorskich miasteczek.

    OdpowiedzUsuń