piątek, 9 maja 2014

Dziękuję...

Dziękuję wszystkim za życzliwe i ciepłe słowa, dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i chwilkę refleksji przy tej okazji, dziękuję także za komentarz stawiający mnie do pionu:)
Odczytałam go dopiero dziś i .... to jest chyba to... wyprostować się, poprawić ubranie i zacząć żyć...
...a życie toczy się dalej i dzieje się coś o czym nie mogę napisać a bardzo bym chciała, ale wkrótce będzie sierpień i wtedy... napiszę:)

Z braku własnych robótkowych dokonań prezentuję Wam śliczne obrazki, które zobaczyłam w domu sympatycznej i niezwykle ciepłej Hiszpanki Sagrario







Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i dziękuję za to, że jesteście.

10 komentarzy:

  1. Obrazki piękne;)i fajnie ,że już jesteś;)pozdrawiam serdecznie;))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam do Ciebie, wracaj, pokazuj co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. To my zamieramy gdy dzieje się coś strasznego... cieszę się, że wracasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się cieszę że jesteś !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Macham!
    Poczekam, aż będziesz gotowa! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sercem i myślami jestem z Tobą! Cieszę się, że napisałaś ten post! Czekam na więcej, trzymam kciuki.......

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego , dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że wróciłaś. Pokazuj swoje okolice, albo to, co tworzysz, obojętnie, ale pisz do nas.
    Smutkowi nie wolno dać się obezwładnić.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafciki. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń