czwartek, 21 czerwca 2012

SAL-owa Dama

Piątek się zbliża więc wypada żebym i ja pokazała co u mnie słychać w temacie Damy z kwiatami, wyszywanej w ramach SAL-owej zabawy u Agnieszki.
Haft jest w tej chwili w stanie jak poniżej:



Wyszywam czarną muliną na ecru aidzie DMC.
Wzór ściegiem krzyżykowym wyszywałam podwójnym pasmem muliny natomiast ścieg blackwork pojedynczym pasemkiem.
Największy problem miałam z wyszyciem twarzy, bo prułam ten fragment haftu cztery razy.



Narazie brakuje węzełków, ale to może się zmienić:)



Dopracowania wymaga również lewa strona robótki, bo trochę tam luznych nitek.




9 komentarzy:

  1. śliczna ta panienka, sporo tu backstitch, można się przy nich namęczyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wychodzi, jak skończysz, daj znać, zamieszczę Twą pracę w SALowej galerii haftów ukończonych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Damulka bardzo szykowna ,ja nie wyszywałam wszystkich supełków jakoś mi nie pasowały w ilości podanej na schemacie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna damulka ;-)) Podobają mi się bardzo takie jednobarwne hafty ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta dama:)

    Odnośnie do Twojego komentarza na blogu rr:

    Halinko-ja nie w tym sensie piszę o końcu przygody z rr;)
    Po prostu lada dzień znów zostanę mamą i wtedy niestety xxxx pójdą w kąt:(

    OdpowiedzUsuń