wtorek, 8 listopada 2011

:)

Widząc mojego poprzedniego posta, Klasyk powiedziałby, pytać możesz.
Tylko tyle:)
Mój blog jest dla mnie swego rodzaju poligonem doświadczalnym w kwestii komputerowej i to co dla młodych jest oczywiste, dla osoby mającej trochę więcej lat jest czasami problemem:)
Nawet taka skromniutka literka ź potrafi trochę skomplikować życie, ale teraz już wiem, że wystarczy alt+x i "źle" wygląda tak jak powinno:)

Jeszcze słowo wyjaśnienia odnośnie tych źle patrzących rur i ścian z poprzedniego postu.
One tak patrzą źle, bo są po prostu krzywe a nie dlatego, że majster jest w stanie wskazującym:)

Miłych listopadowych dni wszystkim życzę, cieszmy się ładną jesienią.

3 komentarze:

  1. Sie nie przejmuj, ja do tej pory mam problemy z niektórymi tajemnicami komputerowymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się ja też mam problemy ale jakoś codziennie idę do przodu pomalutku pozdrawiam coeplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Fuscilo, Molciu dziękuję za dobre słowo.
    Pozdrawiam Was gorąco

    OdpowiedzUsuń