wtorek, 18 października 2011

Powrót do drutów

Kupiłam włóczkę o jakiejś dziwnej nazwie co to ma w swoim składzie wełnę i akryl a kolor melanż w pięknej tonacji jesiennej.
Z racji tego, że ostatnią rzecz na drutach zrobiłam chyba z dwadzieścia(!) lat temu więc jakaś inspiracja była konieczna. Znalazłam ją na tym blogu. Przeczytałam co autorka napisała, ale jak przyszło do działania nie potrafiłam ponownie trafić na odpowiedni post:)
Moja czapka w związku z tym jest chyba różna od pierwowzoru, ale nie zmienia to faktu, że inspiracją był właśnie blog Splocika.

Swoją czapkę zrobiłam z 96 oczek na pięciu drutach.
Tak prezentuje się prawa strona czapki:



A tak wygląda lewa strona czapki co to równie dobrze może robić za prawą:



Musicie mi uwierzyć na słowo, że czapka ma naprawdę piękny rdzawo-brązowo-khaki kolor.

6 komentarzy:

  1. typowo jesienne kolory - ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapeczka ,bardzo lubię warkocze tylko nie potrafię ich robić .Też myslę żeby zrobic sobie cieplutka czapkę na zimę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka jest bardzo ładna i te kolorki też :)
    A wystarczyło zajrzeć do spisy treści (ostatnio zaniedbanego) i w wyrobach znaleźć czapkę - dużo ich tam nie ma :)))
    Jest mi bardzo miło, że wykorzystałaś mój pomysł i wskazałaś źródło inspiracji :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wyszło super kolor cudowny obecnie na czasie pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Summer21, tego nie bardzo widać na zdjęciu, ale to są faktycznie piękne kolory.
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.

    Elu, warkocze to nic trudnego.
    Musiałam coś takiego zrobić, bo w "płaskiej" czapce jest mi niedobrze:)
    Muszę mię coś grubszego.

    Splocik, no teraz to już znalazłam pierwowzór:)
    Moja trochę się różni, ale widzę, że udało mi się zrobić podobną czapkę.

    Molciu, dziękuję za miłe słowo.

    Pozdrawiam Was i dziękuję za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  6. 20 lat nie robiłaś na drutach i taaaaką czapkę zrobiłaś!?! Jestem w szoku! Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń