niedziela, 12 grudnia 2010

Co tam było??

Odetchnęłam z ulgą po wczorajszej wiadomości od Dominiki zawiadamiającej mnie o tym, że przesyłka w ramach wymniany Podaj dalej dotarła do niej.
Wysłałam trzy paczuszki jednego dnia i najszybciej dotarła przesyłka do Beaty a potem do Karoliny.
Moje upominki były bardzo skromne w objętości :), ale i tak mam nadzieję, że sprawiły obdarowanym dziwczynom radość.


Głównym prezentem były moje frywolitkowe poczynania w skład, których wchodziła zakładka do książki i trzy śnieżynki. Odnośnie tych śnieżynek to mam nadzieję, że na choince lub stroiku świątecznym będą się one prezentowały dosyć ładnie.


Do frywolitkowych rzeczy dołączyłam kartki o tematyce zimowej w malarstwie wielkich mistrzów, wydanych przez UNICEF, który dochód z ich sprzedaży przeznacza dla dzieci potrzebujących.

Do kartek i frywolitek dołożyłam coś tam słodkiego i coś tam koronkowego :)
Było mi bardzo miło, że mogłam przygotować upominki dla Beaty,Dominiki i Karoliny, bo są to utalentowane, mądre dziewczyny. Jeżeli jeszcze ich nie znacie to zajrzyjcie koniecznie do ich blogów.
W tym miejscu nasuwa mi się refleksja, że świat w kwestiach zasadniczych aż tak bardzo się nie zmienia, bo One, znaczy się Beata, Dominika i Karolina, są bardzo podobne, w swoich sprawach hobbystycznych, do mnie z przed lat prawie czterdziestu(!)
Dziewczyny miłe, zabawa z Wami była dla mnie ogromną przyjemnością.

5 komentarzy:

  1. Halinko zachwycające !
    mam pewnoąć ze obdarowane są przeszczęśliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie rowniez zabawa byla czysta przyjemnoscia i ciesze sie ,ze dzieki tej zabawie moglysmy sie blizej poznac i obdarowac pieknymi pracami:))
    Wszystko od Ciebie jest sliczne i bardzo bardzo jeszcze raz dziekuje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności przygotowałaś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój prezent wcale nie był skromny w obfitości jak to powiedziałaś. Wręcz przeciwnie! Bo najważniejsze dla mnie jest to ile pracy i serca włożyłaś we frywolitki i inne łakocie. A tego akurat w paczusi było tyle, że aż się przelało. Jest to jeden z najcudowniejszych prezentów jakie kiedykolwiek dostałam. Bardzo serdecznie i z głębi serca dziękuję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wspaniałe prezenty przygotowałaś - gwiazdki są urzekające - no nie mogę się napatrzeć na nie.
    Halino, życzę Ci spokojnych świąt we wspaniałej atmosferze (z karpiem, czy bez...;-)
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń