wtorek, 31 sierpnia 2010

Losowanie przed północą.

Typowanie zwyciężczyni w moim Candy odbyło się w sposób trochę nietypowy a do roli sierotki, z powodu braku innego kandydata, został wytypowany mój mąż.
Otóż sierotka / wpatrzona w ekran tv/ z liczb od 1 - 15 wytypowała " a niech będzie dycha".
Pod tą "dychą", jak to określiła sierotka, kryje się: Aneczka

Od tej chwili ksiązka "Haftowane gałgany" należy do właścicielki bloga U Aneczki
Gratuluję serdecznie zwyciężczyni.

Pozostałym uczestniczkom Candy serdecznie dziękuję za udział w zabawie. Było mi miło!

Aneczkę proszę o adres.

Z powodu tego, że sierotka zastrzegła sobie "tylko żadnych zdjęć" nie ma relacji fotograficznej:)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i trochę jej zazdroszczę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod Elżusią.:)
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale łapki mógł pozwolić zfotofgrafować
    Aniu! moje gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwyciężczyni to ma szczęście.. Gratuluję jej i dziękuję Tobie za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!!!! Ale się cieszę!!!! To moje pierwsze wygrane candy :) Superaśnie!!!!! Zaraz wysyłam adresik mailem :) Pozdrawiam i dziękuję! Jak dobrze, że był akurat mecz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Aneczce, a Tobie dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń