środa, 16 czerwca 2010

Candy u Dommy i prośba :)


Zapisałam się na candy u Dommy. Do wygrania ozdobny woreczeki inne różne różności :)

Przy okazji tego candy chciałam się nauczyć umieszczać informację o zabawie w bocznym panelu. No i .... nie umiem.
Blog jest dla mnie swoistym poligonem ćwiczebnym jeżeli chodzi o obsługę komputera i wszystkim dookoła z tym związanym :)
Utknęłam i proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Ja wiem, że to jest bardzo proste jak np wstawianie linków, ale i tu była potrzebna pomoc.
Przy linkach Elżusia mi pomogła a kto tym razem....

----------------------------------

Już umiem!!!
Nauczyły mnie blogowe koleżanki Agata, Oaza, i Zula.
Dziękuję Wam serdecznie

9 komentarzy:

  1. wejdz w ustawienia .jak sie logujesz na bloga
    jesy kilka funkcji nowy post,edytuj posty i ustawenia. i tam klikasz wyświetli ci sie układ twojego blogu i pasek boczny i mozesz wstawiac zmieniać szyk itd...
    w r razie czego pisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Agata, do tego momentu wiem jak zrobić, ale już samą informację o np candy jak sporządzić, fotkę wstawić i opublikować :)
    Pewnie jakiś "gotowiec " jest, ale jaki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię podobnie jak agajaw.... Najpierw w ustawienia, potem w projekt. Następnie w pasku bocznym klikam na dodaj gadżet i zdjęcie. W opisie piszę link i dodaję zdjęcie. Jedyny minus tego, że zdjęcie nie jest podlinkowane tylko napis pod nim, ale inaczej nie potrafię ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz klikasz w dodaj gadzet i pokazuje sie lista : strony ,pole wyszukiwania,obsetwatorzy
    ty klikasz na tekst i zamieszczasz informacje o candy ,wklejasz fotke i linkujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam do Ciebie maila :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Umiem już!!!
    Dziękuję Agacie, Oazie i Zuli.
    Nauczyłyście mnie nowej rzeczy a to dla mnie wcale nie jest łatwe!

    Dziewczyny, to jest jeszcze jeden pożytek z bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma za co :) Przyjemnego wstawiania info o candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Drobiazg ;-)) Polecam się na przyszłość ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak by co to wiesz gdzie mnie szukać.

    OdpowiedzUsuń