sobota, 15 maja 2010

Szlakiem troci i łososia

Dzisiaj brałam udział w imprezie plenerowej zorganizowanej przez gminę Kobylnica. Był to marsz na orientację Szlakiem troci i łososia. 7 km trasa wędrówki prowadziła przez teren Parku Krajobrazowego Dolina Słupi.
Pogoda zmienna - deszcz, mżawka i troszkę słoneczka, więc na trasie: mokro, trochę błota, piękne widoki no i doskonałe humory.

Image and video hosting by TinyPic
Rozlewisko rzeki Słupi

Image and video hosting by TinyPic
Grób byłych właścicieli tego terenu, znajdujący się w środku lasu.

Image and video hosting by TinyPic
Instruktor demonstruje prawidłowy krok w marszu z kijkami

3 komentarze:

  1. wszystko jedno wszystkie są ładne!
    uśmiechy przesyłam !
    a teren cudny ! eh...marzą mi sie takie wyprawy
    na czymś podobnym byłam sto lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wycieczki to samo zdrowie.Bardzo się cieszę że opisujesz Wasze wyprawy i pokazujesz zdjęcia .To zmieniło moje wyobrażenie o nadmorskich terenach.Życzę pięknej pogody .

    OdpowiedzUsuń