niedziela, 30 maja 2010

Lampa do wygrania i widoki z wieży

Tutaj można się zapisać na losowanie, w który fantem jest lampka-kinkiet, ozdobiona ślicznym kotkiem.
Autorka bloga organizuje zabawę z okazji Dnia Dziecka więc czasu zostało niewiele, ponieważ zapisy są do 1 czerwca.
Zachęcam do udziału w zabawie, bo lampka jest naprawdę urokliwa.

-----------------------------------

Moją ulubioną, pobliską trasą wycieczkową jest szlak na Wydmie Orzechowskiej. Byłam tam zimą, wczesną wiosną i byłam też dzisiaj.
W towarzystwie koleżeństwa pokonaliśmy czterogodzinną trasę. Pogoda była piękna, towarzystwo sympatyczne oraz wielu piechurów na trasie.
Dobrze oznaczony szlak sąsiaduje z wieżą widokową. Mieliśmy szczęście, bo wieża była dostępna i to za zupełną darmochę. Musieliśmy pokonać 240 stopni a potem to już tylko taras widokowy i cudna panorama: wydmy, Ustka, morze, żółte pole rzepaku i pełen zieloności nadmorski las.

Image and video hosting by TinyPic
Widok z wieży: kierunek Słupsk

Image and video hosting by TinyPic
Widok z wieży: w oddali widać molo i wieżę kościelną w Ustce

2 komentarze:

  1. Świetną wycieczkę miałaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to dobrze ze weszłam do ciebie raz jeszcze
    omineła by mnie taka fajna wycieczka

    OdpowiedzUsuń