sobota, 13 marca 2010

Wyróżnienie z naruszeniem zasad :)



Na fotografii obraz artysty malarza Piotra Perskiego, przedstawiający barcelońską ulicę, znaleziony na stronie internetowej Galerii Pares w BCN-nie

Robótkowo za bardzo nie mam się czym pochwalić. Niby ręce ciągle zajęte, ale niewiele z tego wynika. Tak czasami jest.
Miałam niedawno dylemat: co zrobić dla 18-latka na urodziny, ale problem rozwiązał się niemalże sam :) Młody jubilat oglądał hafty(!), zobaczył wyhaftowaną głowę wilka i wyraził życzenie, że może by ciocia.....
No to ciotka cała uradowana podchwyciła temat, odszukała stosowny wzór i zabrała się do pracy.
Za kilka dni zrobię sesję zdjęciową:) tworzącemu się wilczkowi i zaprezentuję postęp prac.

Spotkała mnie niespodzianka otóż Ola http://haftyoli.blox.pl/html łamiąc wszelkie regulaminy i ustalone zasady, wyróżniła mój blog.
Dziękuję Olu.
Ja powinnam nagrodzić wszystkie blogi, na których bywam regularnie i te, na których bywam tylko okazjonalnie. Nie robię tego, ale za to często wpisuję komentarze i wyrażam swój zachwyt !
I niech tak zostanie.

Zapraszam do czytania, oglądania i komentowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz