niedziela, 28 marca 2010

Misterium Męki Pańskiej

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

W sobotę byłam a Górce Klasztornej na Misterium Męki Pańskiej.
Chyba wszyscy znamy biblię, ostatnią wieczerzę i nie raz braliśmy udział w drodze krzyżowej. Jednak to co zobaczyłam i przeżyłam w ostatnią sobotę zrobiło na mnie ogromne wrażenie.Inscenizacja Męki Pańskiej dotyczyła konkretnego, żywego człowieka. Ja w tym młodym mężczyżnie widziałam Jezusa i moje uczucia i odczucia były skierowane właśnie do Niego.
To są uczucia zbyt osobiste i nie potrafię o tym mówić szerzej.

Misterium odbywało się w strasznej pogodzie: ulewny deszcz, zimno i wiatr, jednak już teraz wiem, że jeżeli będę miała możliwość to w przyszłym roku też tam pojadę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz