wtorek, 16 marca 2010

Dobrego dnia

Raniutko odwiedziłam blog Kolorowa mulinka i zachwyciłam się wierszem.
Pozwalam sobie zacytować go w dzisiejszym wpisie.
Mam nadzieję, że Kamala nie będzie miała mi tego za złe.

Nie poddawaj się - Nick Traina



Kiedy myślę, że już dłużej nie wytrzymam,
Świat rozczarowuje mnie raz za razem,
ktoś obejmuje mnie mówiąc:
Nie poddawaj się, wszystko będzie dobrze.
Czasami szło mi całkiem nieźle,
czasami byłem aż na szczycie,
potem spadałem na sam dół,
porzucony i zły.
Tak to już jest
i tak będzie.
Czasem się wygrywa,
czasem leży na podłodze.
Świat jest po połowie
piękny i nienawistny.
Tak to już jest
i nic się nie zmieni.
Rusz głową i trzymaj ją do góry,
nie poddawaj się, a wszystko będzie dobrze.
Niektórzy lubia narkotyki,
niektórzy lubią walczyć.
Każdej nocy nienawiść
zabija któregoś z nas.
Ludzka słabość ma wiele twarzy.
Niech mądrość pozostanie z nami
aż do końca świata.
Jest tyle nienawiści,
tyle martwych ciał.
I dla ciebie może nadejść taki czas.
To jest fakt udowodniony,
że dostajesz to, co dajesz,
możesz cos zmienić sposobem
w jaki żyjesz.



To by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich

1 komentarz:

  1. Cieszy mnie, że Ci się spodobał. :) Dla mnie jest on prawie tak cudowny jak Desiderata :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń