sobota, 30 stycznia 2010

Pierwsza lekcja odrobiona




Jestem zielona, jeżeli chodzi o umiejętność korzystania z bogactwa internetu i bardziej szczegółowej obsługi komputera. Jako osoba starsza uczę się, tego co młodzi mają w małym paluszku. Muszę przyznać się, że idzie mi to czasami trudno, bo nie rozumiem niektórych pojęć i poleceń. Trafia do mnie wiedza podana w sposób łopatologiczny:), ale jak mówią każdy wiek ma swoje prawa:)

Jak widzicie, dzisiaj zmieniłam szatę graficzną mojego bloga i czuję się jak Bartek zwycięzca:)
Korzystałam ze wskazówek Vardamir zamieszczonych w blogu:

http://photoold.blogspot.com/

są tam zamieszczone darmowe tła do blogów.
Ja wybrałam sobie tło o nazwie jeans.
Mam świadomość tego, że powinnam umieścić na stronie tytułowej informacje o autorce tła mojego bloga, ale zupełnie nie mam pojęcia jak to zrobić. Może z czasem do tego dojdę i wtedy uzupełnię informację.


Na fotografii aniołeczek z literką T, przeznaczony dla małego chłopca o imieniu Tim

1 komentarz:

  1. Nowe tło prześliczne.Ja mam dokładnie takie same problemy jak Ty z komputerem ,więc jestesmy już dwie -trzymajmy się !!!Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń